Consultanta in regulamentul cu privire la protectia datelor este un mare avantaj pentru firmele si angajatii ce beneficiaza de aceasta. Regulamentul general cu privire la protectia datelor cu caracter personal, cunoscut drept GDPR, a intrat in vigoare in luna mai a anului 2018 si vizeaza statele membre ale Uniunii Europene si din Spatiul Economic European. Acesta urmareste protejarea persoanelor fizice din punct de vedere al datelor cu caracter personal si al liberei circulatii a acestora. Prin urmare, consultanta regulament protectia datelor este importanta pentru a fi la curent cu implementarile actuale.
Ce reprezinta, mai exact, serviciul de consultanta regulament protectia datelor?
Acesta este un serviciu complex si complet ce curpinde numeroase aspecte din domeniul securitatii informatice. Prin intermediul acestui serviciu de consultanta vi se va evalua nivelul de pregatire in ceea ce priveste aplicarea GDPR. Astfel, organizatia va beneficia de o verificare completa a cunostintelor cu privire la reglementarile actuale.
Veti beneficia si de cartografierea datelor cu caracter personal, implicit prin identificare mai multor categorii de date, urmand ca dupa acest proces sa se aplice diferite masuri de imbunatatire pentru ca organizatia sa se afle in conformitate cu legislatia actuala.
De asemenea, prin serviciul de consultanta regulament protectia datelor vi se va realiza o analiza de risc si de impact a datelor cu caracter personal, un instrument ce are scopul de a prevede si controla eventualele riscuri ce ameninta securitatea datelor personale, dar si drepturile si libertatile unei persoane.
Astfel, orice organizatie care apeleaza la serviciile de consultanta regulament protectia datelor va avea parte de beneficii multiple.
Serviciile va sunt oferite de experti in diverse domenii de activitate, precum cel juridic, financiar si IT, un personal bine instruit ce va va instrui in ceea ce priveste protectia datelor cu caracter personal. In plus, acestia va vor oferi si o gama larga de informatii ce servesc spre a spori nivelul de cunosinte al angajatilor, mentinand nivelul de competenta la cote inalte.