Într-o perioadă în care oamenii sunt foarte grăbiți și se comportă diferit de la o perioadă la alta datorită noilor schimbări ce apar de la o zi la alta există o ‘luptă’ între deținătorii de afaceri pentru atragerea cât mai multor clienți.
Este 100% adevărat că mediul online a câștigat foarte mult teren și că pentru noi toți prezența în online a unei firme, dar și reputația acesteia contează, însă trebuie să ținem cont și de faptul că publicitatea outdoor înca funcționează
.
Utilizarea unor casete luminoase sau litere volumetrice prin care să evidențiați faptul că aveți un punct fizic de lucru sau să vă evidențiați promoțiile îi va face pe trecători să observe în mod conștient sau nu faptul că dumneavoastră le puneți la dispoziție achiziționarea unor produse sau servicii.
Care este rolul casetelor luminoase și al literelor volumetrice?
În primul rând vorbim despre promovare outdoor ceea ce înseamnă că dumneavoastră trebuie să acoperiți prin utilizarea casetelor luminoase și a literelor volumetrice partea de promovare ce ține de outdoor. Rolul celor două modalități este acela de a atrage atenția asupra brandului, promoțiilor pe care le aveți la diferitele produse sau servicii, anunțuri sau conține doar logo-ul firmei.
Atât casetele luminoase cât și literele volumetrice vă oferă șansa de a vă promova atât ziua cât și noaptea datorită faptului că acestea au sisteme de iluminare ce fac posibil acest lucru. Se poate considera noaptea acestea vor ieși foarte mult în evidență datorită culorilor și luminii, dar nu doar noaptea acestea au un impact mare, chiar și pe timp de zi acestea vor fi observate de trecători sau persoane care caută firma dumneavoastră, dar nu știu locația exactă.
Având un design deosebit cu siguranță că acestea vor atrage atenția trecătorilor în mod conștient sau inconștient, iar probabilitatea că din numărul total de trecători o parte din ei să se oprească este foarte mare. Motivele lor pot fi foarte diverse. Unii dintre ei vor trece pragul dumneavoastră fie datorită curiozității sau fie datorită promoțiilor pe care le-ați promovat cu ajutorul casetelor luminoase. Cu siguranță că există zile în care vă opriți din mers pentru a analiza casetele luminoase pe care le întâlniți pe stradă sau în centrele comerciale pentru a analiza ceea ce ele promovează. Suntem siguri și de faptul mergând privirea v-a fost atrasă de firme luminoase amplasate deasupra diferitelor puncte de lucru a firmelor și că din acel moment cumva ați memorat ca acolo se află firma x sau y.
Poate puteți considera că investiția în folosirea literelor volumetrice nu este rentabilă, dar țineți cont de faptul că acestea beneficiază de o garanție ceea ce înseamnă ca cel puțin 2-3 ani acestea vor ‘lucra’ pentru dumneavoastră aducându-vă clienți în fiecare zi. În plus trebuie să țineți cont că și promovarea outdoor trebuie să existe. Fără promovare șansele ca un număr tot mai mare să afle de existența afacerii dumnevoastră este mic.
Investiți în lucruri care contează și care vă vor aduce beneficii pe termen lung și care nu necesită atenție zilnică din partea dumneavoastră.