Organizarea unui eveniment de natură Corporate (conferință, prezentări, sesiuni de networking, petreceri, team building) poate da bătăi de cap oricui. În principiu, motivul constă în faptul că un astfel de eveniment este greu de promovat. Oamenii tind să portretizeze astfel de evenimente sub forma unor discuții interminabile în jurul unor mese de conferință.
Impactul în PR al unui eveniment corporate reușit poate fi egal cu cel al unui articol publicat în reviste de profil. De fapt, un eveniment cu adevărat reușit este una dintre cele mai bune metode de PR pentru firmele mici sau mari.
Ghidul de bune practici în organizarea de evenimente punctează faptul că atmosfera este punctul culminant al oricărui eveniment. Pentru a sparge imaginea unui eveniment plicticos trebuie să luăm în calcul trei lucruri : tematica, mâncarea și activitățile recreative. Absolut în fiecare element trebuie încorporată creativitatea. În orice caz, pentru a putea aduce toate aceste puncte împreună, avem nevoie în primul rând, de o locație cu caracteristici versatile, să se poată potrivi oricărei idei.
Regulile pe care le urmeaza orice organizator de evenimente se concentrează asupra atmosferei pe care o poate crea într-un spațiu. Un sfat profesionist e să alegi locuri idilice sau care ajuta participanții să își lase imaginația să zburde.
Un loc ca acesta este Villa HePa
.
Spațioasă, adaptabilă oricărei idei, tematici și cu o istorie bogată, ajută la destinderea atmosferei sau în activități recreative.
‘A fost construită în anul 1903, ca și casa de vacantă a familiei, la cererea lui Adolf Hesshaimer un mare negustor industriaș al anilor 1900, proprietar pe atunci al fabricii de ciocolată ‘Hess’ (Cibo denumită în anii 1970 și ulterior Poiana după 1990) de pe strada Cuza Vodă, care din pacate astăzi nu mai există fiind demolată. ‘Landhaus Hesshaimer’ a fost proiectată de Albert Schuller, arhitect care și-a lăsat amprenta și în centrul orașului Brașov cu proiectul clădirii ce a adăpostit pe vremuri Banca Naționala Săsească. Din istoria vilei nu lipsește nici ‘trecerea’ prin regimul comunist, în timpul acestui regim, casa fiind naționalizată și transformată ulterior în sediu de Poliție.’ (Sursa: Interviu proprietar Villa HePa)
Acest gen de proprietate oferă avantajul unui spațiu bine organizat, elegant mobilat, dar nu exuberant, ceea ce permite adaptarea vilei la eveniment și nu vice-versa.
Printre servicile importante care dau savoare unui eveniment este mâncarea!
Multe hoteluri, săli de recepție și așa mai departe preferă să facă liste cu mai multe opțiuni de meniu.
Ca meniul să rămână, într-un mod pozitiv, în mintea invitaților nu te poți dispersa de imaginație — de la aspect până la preparate.
Villa HePa oferă servicii complete, asta incluzând și catering-ul. Practic, tu iți creezi meniul, ceea ce poate fi un plus dacă ești o persoană creativă și perfecționistă. În plus, dacă ești puțin copleșit de timp, poți oricând apela la echipa lor de profesioniști gata să te ajute în orice clipă.
Chiar dacă v-ați adunat cu un scop precis, legat de carieră, nu uita că trebuie să le oferi invitaților tăi momente de diverstisment autentice. Crează un program în care discuțiile să se îmbine cu momente și pauze plăcute de care oamenii să se bucure cu adevărat.
Cadourile de final sunt felul cel mai bun mod de a încheia un eveniment care să rămână întipărit în mintea invitațiilor tăi. În plus, sunt bun mod de reclamă. Obiecte cu sigla firmei tale (brelocuri, căni) sunt bine venite dar ai grijă să alegi cadouri pe măsura evenimentului, în temă cu aceasta și care să inspire amintirea unui eveniment excepțional.
Date de contact:
Adresa Vila Hepa: Str.Lacurilor, Nr.35, Brasov
Telefon de contact: 0723.142.132